Dacia e hapi Shfaqjen e Veturave të Parisit në mënyrë spektakolare duke prezantuar njërin nga prototipet më radikale që industria e auto-mobilistikës ka parë. Kompania mori temën “më pak është më shumë” dhe e ktheu atë në një shkallë intensive dhe më pas vazhdoi pa u ndalur.
Nuk është më “më pak është më shumë” – tani është “shumë më pak është shumë, shumë më shumë” ose “pothuajse asgjë nuk është aq më mirë”. Pra – pa dyer, tani pa dritare – kujt i duhen ato? Në vend të një çatie – një raft çati sepse kjo është e mjaftueshme. Kush ka nevojë për dy fenerë kur njëri është mirë? Ajri në goma? Kjo i takon shekullit të kaluar, nuk ka nevojë më për atë!
Në një proces pothuajse shkencor të heqjes të pjesëve që Dacia i pa si të pa nevojshme, kompania përfundoi duke krijuar një “buggy” perfekt për terrene malore. Një veturë aventure shumë speciale, e cila në sajë të mbingarkesave joekzistente dhe gomave gjigante pa ajër mund të arrijë pothuajse kudo, shkruan Arena EV, transmeton Telegrafi.
Pra, çfarë merrni pasi shumica e gjërave duket se mungojnë? Ju merrni dy ndenjëse me veshje të duhura dhe një truk të fshehur. Kjo duhet të jetë gjëja më e zgjuar ndonjëherë në një makinë aventure – reale apo prototip. Mbulesat e sediljeve mund të hiqen lehtësisht dhe të përdoren si çanta gjumi. Gjeniale.
Ju merrni një vend për telefonin tuaj që trajton pastaj të gjithë navigimin dhe info-argëtimin. Ju merrni një bankë baterie të zgjuar, të lëvizshme dhe gjigante që mund të fuqizojë kampingun tuaj dhe të gjitha pajisjet elektrike që arrini të merrni me vete për udhëtim.
Makina është një laborator rrotullues dhe Dacia e përdor atë për të eksperimentuar me materiale të reja. Për shembull, panelet e pakta të trupit me të cilat vjen Manifesto – 20 për qind plastikë e ricikluar. Pëlhura në sedilje – material i ri, i lehtë për t’u pastruar, më rezistent dhe do të përdoret tek makinat e prodhimit Dacia.
Një mënyrë absolutisht e mahnitshme për Dacia për të hapur derën e hapur në Panairin e Veturave në Paris. Kompania nuk ka ndërmend të prodhojë ndonjëherë Manifestin, madje as në një numër të kufizuar. Materialet dhe zgjidhjet e përdorura në të do të kalojnë në makinat e prodhimit.
Kompoziti i ricikluar i plastikës, për shembull, do të përdoret në gjeneratën e ardhshme të Duster. Pëlhurat më rezistente do të zëvendësojnë ato të përdorura aktualisht dhe rafti i çatisë do të jetë një opsion në shumë modele.