Meta njoftoi se do të ketë ndryshime të mëdha në rrjetin social Facebook që do të transformojë në diçka më të ngjashme me TikTok të videove të zgjedhura në mënyrë algoritmike dhe do të shmangë përmbajtjen e postuar nga familja, miqtë dhe grupet në një burim të veçantë anësor.
Kjo e zhvendos Facebook më tej nga një rrjet social drejt një platforme argëtimi dhe blerjeje si TikTok, i cila ka sfiduar gjithnjë e më shumë dominimin e Facebook në angazhimin e përdoruesve dhe reklamat në celular.
Ndryshimi do të ndodh pjesërisht për shkak të presionit rregullator në rrjetet e mediave sociale për t’i dhënë përparësi privatësisë së të dhënave dhe për të marrë më shumë përgjegjësi për dezinformatat në platformat e tyre.
Duke filluar nga e enjtja, pamja kryesore e Facebook do të fillojë të duket dhe të ndihet shumë më tepër si TikTok.
Kjo do të përfshijë një shfaqje vertikale të postimeve publike – kryesisht video – që i sugjerohen një përdoruesi në mënyrë algoritmike bazuar në llojin e përmbajtjes që Facebook mendon se një përdorues ka më shumë gjasa të shijojë dhe të angazhohet.
Përdoruesit mund t’i qasen së videove të ngjashme me TikTok.
Skeda kronologjike do të përfshijë postimet më të fundit nga miqtë e përdoruesve, si dhe nga faqet që ata ndjekin dhe grupet ku ata janë bashkuar.
Ndërkaq “Feeds” mund të filtrohet për të shfaqur të gjitha postimet nga një komunitet përdoruesish, ose për të shfaqur vetëm postimet nga miqtë, grupet, faqet ose të preferuarat e një përdoruesi të cilat janë postime nga miqtë dhe faqet që një përdorues mund t’i zgjedhë për t’i dhënë përparësi.
Ky ndryshim do të ndihmojë Facebook-un të anohet më shumë në reklamat e blerjeve dhe kërkimit të bazuara në qëllim, i cili është më pak i prekshëm ndaj rregullimit të privatësisë.
Facebook me vite u quajt si rrjeti social më i madh në botë për afro tre miliardë përdorues globalisht. Por këto të dhëna, të cilat dikur konsideroheshin aseti më i madh i Facebook, janë kthyer në një detyrim mes goditjeve globale të privatësisë.