WhatsApp ka prezantuar përmirësime të reja në veçorinë Status, e cila u prezantua në vitin 2017, si përgjigje ndaj Snapchat dhe Instagram Stories.
Një nga risitë kryesore është “Statusi i Zërit”, i cili i lejon përdoruesit të regjistrojë mesazhet e klasës deri në 30 sekonda dhe t’i vendosë ato si statusin e tyre. Kompania thotë se është një mënyrë më “personale” për të njoftuar kontaktet, veçanërisht për përdoruesit që zakonisht preferojnë të flasin në vend që të shtypin ose regjistrojnë video.
Një tjetër risi është funksioni Private Audience Selector, i cili i mundëson përdoruesit të zgjedhë se kush mund të shohë statuset e tij. Gjithashtu, ofron mundësinë e përzgjedhjes së audiencës për çdo status të ri, gjë që jep më shumë kontroll dhe fleksibilitet në krahasim me cilësimet e mëparshme të privatësisë.
Ata që pëlqejnë emocionet tani kanë veçorinë “Reagimet e statusit”, e cila është një mënyrë e shpejtë dhe e lehtë për t’iu përgjigjur statuseve të miqve ose kontakteve të ngushta. Kjo veçori ju lejon t’i përgjigjeni çdo statusi me ndonjë nga tetë emoticonat në vend që të shkruani mesazhe, të regjistroni mesazhe zanore ose të përdorni ngjitëse.
Status Profile Rings “vendos një unazë” rreth fotos së profilit pas postimit të një statusi të ri dhe është i dukshëm në listën e bisedës, listën e anëtarëve të grupit dhe informacionin e kontaktit. Më në fund, aktivizohet një pamje paraprake e lidhjes kur vendoset në status, në mënyrë që kontaktet të kenë një ide më të qartë se për çfarë bëhet fjalë përpara se të vendosin të klikojnë.
Disa nga veçoritë e reja si reagimet e statusit, unazat e profilit dhe pamjet paraprake të lidhjeve u njoftuan më herët dhe tani po shpërndahen ngadalë tek përdoruesit në mbarë botën.