Seksi në gjumë: Çfarë është seksomnia – NEUTRAL

 Seksi në gjumë: Çfarë është seksomnia – NEUTRAL

Ecja apo të folurit në gjumë janë lloje të çrregullimeve të gjumit për të cilat mund të keni dëgjuar më parë. Një çrregullim i gjumit me të cilin mund të mos jeni aq të njohur është seksi në gjumë ose seksomnia. Seksomnia, si ecja në gjumë, është një lloj parasomnie. Parasomnia ndodh kur truri gjendet midis fazave të gjumit. Kjo fazë ndërmjetëse mund t’ju bëjë të silleni sikur jeni zgjuar kur jeni ende në gjumë.

Njerëzit me seksomni përjetojnë sjellje seksuale të lidhura me gjumin. Këto sjellje variojnë nga masturbimi deri te marrëdhëniet seksuale.

Simptomat

Seksomnia është e ndryshme nga ëndrrat seksuale. Ëndrrat me temë seksi nuk janë të pazakonta për adoleshentët dhe të rriturit. Këto përvoja janë krejt të ndryshme nga seksomnia. Njerëzit me këtë çrregullim bëjnë akte seksuale gjatë gjumit, shpesh me njerëz të tjerë. Vështirësia me një parasomni si seksi në gjumë është se personi me këtë çrregullim mund të mos e kuptojë se e ka atë.

Sjelljet përfshijnë:

– përkëdhelje ose nxitje të paralojës me partnerin
– sjellje që imitojnë marrëdhëniet seksuale
– masturbim
– marrëdhënie seksuale
– orgazma spontane

Nëse personi nuk është i vetëdijshëm për sjelljen pasi zgjohet, kjo mund të jetë një shenjë e një parasomnie. Individi që përjeton seksomni mund t’i ketë sytë hapur dhe të veprojë sikur është zgjuar. Megjithatë, ata nuk do të mbajnë mend asgjë.

Shkaqet

Nuk është e qartë se çfarë i shkakton disa njerëz të zhvillojnë seksomni, por mjekët dinë disa faktorë që mund të kontribuojnë:

– privimi i gjumit
– stresi i shtuar
– ankthi
– lodhje
– medikamente të caktuara
– alkooli, droga

Bërja e gjërave të cilat nuk ju kujtohet t’i keni kryer teksa keni qenë në gjumë mund të jetë alarmante. Disa sjellje seksuale mund të jenë të padëmshme, siç është masturbimi, por mund të jenë mjaft serioze. Në fakt, seksomnia është përdorur si një burim mbrojtjeje në rastet e përdhunimeve. Nëse partneri/ja ju raporton sjellje të pazakonta të gjumit gjatë disa javëve ose muajve, lini një takim me një specialist të gjumit.

Burimet: Healthline, WebMD