Motorët elektrikë janë shumë më efikas se motorët me benzinë dhe naftë, por problemet lindin gjatë karikimit. Humbjet e energjisë të motorëve me benzinë dhe me naftë janë mjaft të mëdha dhe kjo i referohet kryesisht energjisë termike. Por edhe makinat elektrike nuk janë pa humbje.
Motorët elektrikë janë shumë më efikas, por problemet lindin gjatë karikimit. Konsumi i makinave elektrike nuk konsiston vetëm në energjinë elektrike që harxhon automjeti për lëvizje gjatë ngasjes.
Gjithashtu, duhet të keni parasysh të ashtuquajturat humbje të karikimit, pra energjinë elektrike që paguhet gjatë karikimit, por që nuk arrin në baterinë e makinës. Kjo humbje nuk është e njëjtë për të gjitha automjetet.
Ekspertët nga Auto Club Austriak (ÖAMTC) analizuan katër modele automjetesh dhe rezultati tregoi se humbjet gjatë karikimit të makinave elektrike mund të jenë deri në dhjetë për qind.
Humbjet e karikimit ndodhin në pika të ndryshme të zinxhirit midis stacionit të karikimit, kabllos së karikimit dhe automjetit, dhe pjesa më e madhe humbet kur konvertohet AC nga rrjeti në DC për bateritë.
Sipas studimit, kjo është një nga arsyet pse karikuesit DC të sektorit publik priren të kushtojnë më shumë se karikuesit AC. Operatorët e karikuesit DC përfundimisht do t’i kalonin humbjet e konvertimit tek klienti fundor përmes një çmimi më të lartë.
Gjatë karikimit me rrymë alternative, shndërrimi i nevojshëm bëhet vetëm në automjet, në të ashtuquajturin karikues në bord (OBC). Sipas studimit, ato humbje në OBC ishin rreth shtatë deri në nëntë për qind, në varësi të cilësisë dhe efikasitetit të karikuesit të automjetit.
Nëse merret parasysh i gjithë zinxhiri i humbjeve në proces, studimi tregon se ka humbje karikimi prej rreth dhjetë për qind kur ngarkohet me rrymë alternative.
Gjatë karikimit me rrymë alternative, Peugeot pësoi përqindjen më të lartë të humbjeve të karikimit, 4.59 kWh që përbën 9.92 për qind.
Hyundai humbi 8.79 për qind (6.68 kWh), VW 8.25 për qind (4.84 kWh), ndërsa karikimi Tesla Model 3 ishte më efikasi me një humbje prej 6.69 për qind (në 4.84 kWh).
Hyundai ishte më efikasi në përgjithësi kur bëhej fjalë për karikimin DC. Humbja në anën e karikuesit ishte 5.66 për qind, dhe ajo e veturës 0.41 për qind.
Tesla ishte e dyta këtu me 6.09 për qind ose 0.46 për qind, VW ishte e treta me më shumë me 8.07 për qind në anën e rrjetit dhe 2.55 për qind në anën e veturës, dhe Peugeot ishte gjithashtu i fundit këtu me një humbje prej 9.02 për qind në stacionin e karikimit dhe 3.56 për qind në vetë veturën.